Ebben az anyagban egy ritkaságszámba menő videojáték-prototípus felbukkanása és archiválása áll a középpontban. A Pit Fighter II, amely sosem jelent meg hivatalosan, most végre minden érdeklődő számára elérhetővé és kipróbálhatóvá vált.
A játék kifejezetten érdekes, hiszen karrierje során sosem jutott el az arcade gépekre vagy a Sega Mega Drive konzolra. Bemutatásra kerül számos karakter, akik részben a Pit Fighter első részéből, részben pedig a Guardians of the Hood című játékból származnak. A digitális karakterek és a harcjelenetek vizuális világa sajátos, furcsa hangulatú élményt kínál.
Felmerülnek olyan témák, mint hogy miként alakultak át a videojátékok kinézete a pixelgrafikáról a digitalizált karakterek korába, és hogy a játékmechanikában milyen különbségek fedezhetők fel a régi arcade klasszikusokhoz képest. Nosztalgikus visszaemlékezések mellett szó esik arról is, milyen csalódást okozott a játék különféle platformokon, illetve hogyan vált mégis maradandó élménnyé az akkori közösség számára.
További érdekesség, hogy a videó kitér a játék újra felfedezésének örömére, valamint a retro játékok megőrzésének és közkinccsé tételének fontosságára is. Milyen érzés olyan játékot játszani, amelynek végleges verziója sosem született meg, és hogyan reagálnak erre a mai játékosok?









