A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 23 perc

Első benyomások az Elden Ring új DLC-jéről három óra játék után

Három órás előzetes próba alapján izgalmas új fegyverek, dungeonek és mechanikák várnak az Elden Ring következő DLC-jében, miközben megmarad az alapjáték művészi világa és kihívása.

A szerző három órán keresztül játszhatott az Elden Ring következő DLC-jének első régiójában egy előzetes esemény keretein belül, Los Angelesben. A bejárható terület, amely egyfajta bevezető zónának számít, számos újdonságot és ismerős elemet tartalmazott, miközben a világ és a pályatervezés ugyanazt a részletességet és művészi színvonalat képviselte, mint az alapjátékban.

Sokféle új fegyvertípust próbált ki, például könnyű nagy kardokat, harcművész fegyvereket, illatüvegeket és dobófegyvereket, amelyek mindegyike újszerű játékélményt adott. A bemutatott új mechanikák, mint a Scatter Tree-fragmentumok és Spirit Ash áldások, izgalmas fejlődési lehetőséget biztosítanak kizárólag a DLC területén, ezzel megőrizve az alapjáték egyensúlyát.

Több fő- és mellékfőnökkel, változatos ellenségekkel és emlékezetes dungeonekkel találkozott, miközben felmerült néhány kritika az egyes alapjátékból átemelt ellenfelekkel kapcsolatban. Az első benyomások alapján az új tartalom legalább olyan kemény és összetett, mint az Elden Ring végjátéka.

A videó olyan kérdéseket is felvet, mint hogy mekkora lesz ténylegesen a DLC területe, milyen nehézségi szinttel érdemes indulni, illetve meddig tart majd az első zóna végigjátszása egy átlagos játékos számára. Emellett kitér arra is, hogy mennyire lehet tartalmas a kiegészítő a bemutató alapján, és hogy érdemes-e rá várniuk a rajongóknak.