A Sacred Symbols+ kibeszélőműsor legújabb epizódjában három ismert szakértő beszélget a Ghost of Yotei játékról. A társalgás főként a játékmenet, a történet, valamint a Sony általános stratégiája köré szerveződik.
Külön hangsúly esik a cím műfaji örökségére, kapcsolataira a Sucker Punch korábbi játékaihoz, és hogy mennyire sikerült továbbfejlesztenie a Ghost of Tsushima által megkezdett utat. Az élmények között felmerül a játékban rejlő világ szépsége, a felfedezés öröme, és hogy mennyire eltér a Ubisoft-féle, túlstrukturált open world játékmodellektől.
A vendégek árnyaltan boncolgatják a főhős, Atsu karakterválasztásának, valamint a bosszú és az identitás kérdéseinek megjelenítését. Eközben érdekes narratív párhuzamokat vonnak más Sony-exkluzív címekkel, például a The Last of Us Part II-vel.
Gyakorlati példákon keresztül nézik át a harcrendszert és annak fejlesztéseit, sőt azt is megvitatják, hogy a játszhatóság miként él együtt a játék költségvetési, művészeti és fejlesztési hátterével. Felmerül a fejlesztőcsapat jövője is: vajon folytatják-e ezt a franchise-t, vagy valami teljesen újba kezdenek?









