A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 146 perc

Elemzés és kibeszélő a Ghost of Yotei játékról: történet, játékmenet és fejlesztői döntések a középpontban

A Sacred Symbols+ három szakértője alaposan kivesézi a Ghost of Yotei című akció-kalandjátékot: történet, játékmenet, karakterek és fejlesztői döntések kerülnek előtérbe, eltérő nézőpontokból közelítve.

A Sacred Symbols+ kibeszélőműsor legújabb epizódjában három ismert szakértő beszélget a Ghost of Yotei játékról. A társalgás főként a játékmenet, a történet, valamint a Sony általános stratégiája köré szerveződik.

Külön hangsúly esik a cím műfaji örökségére, kapcsolataira a Sucker Punch korábbi játékaihoz, és hogy mennyire sikerült továbbfejlesztenie a Ghost of Tsushima által megkezdett utat. Az élmények között felmerül a játékban rejlő világ szépsége, a felfedezés öröme, és hogy mennyire eltér a Ubisoft-féle, túlstrukturált open world játékmodellektől.

A vendégek árnyaltan boncolgatják a főhős, Atsu karakterválasztásának, valamint a bosszú és az identitás kérdéseinek megjelenítését. Eközben érdekes narratív párhuzamokat vonnak más Sony-exkluzív címekkel, például a The Last of Us Part II-vel.

Gyakorlati példákon keresztül nézik át a harcrendszert és annak fejlesztéseit, sőt azt is megvitatják, hogy a játszhatóság miként él együtt a játék költségvetési, művészeti és fejlesztési hátterével. Felmerül a fejlesztőcsapat jövője is: vajon folytatják-e ezt a franchise-t, vagy valami teljesen újba kezdenek?