A
A

UMA hamarosan bemutatkozik

  • Angol
  • Magyar
  • 14 perc

Elden Ring: Nightreign – Új kooperatív roguelike kaland a FromSoftware-től

Az Elden Ring: Nightreign vadonatúj kooperatív roguelike kihívásokkal, gyorsított játékmenettel és számos újdonsággal reformálja meg a legendás sorozat világát.

Mi történik, amikor a FromSoftware teljesen újragondolja az Elden Ring világát egy különálló, kooperatív roguelike játékban? A Nightreign meglepő tempót, új mechanikákat és átalakított rendszereket hoz, elrugaszkodva az eredeti játék lassabb, elmélkedő szépségétől.

Többek között felvetődik a kérdés, hogyan működik itt a haladás: minden futam három, egyre kockázatosabb napból áll, amely során a játékosoknak együtt, vagy akár egyedül kell túlélniük egy folyamatosan változó világtérképen. Az idő szorítása és a zsugorodó játszóterek izgalmas, gyorsfutásos élményt teremtenek, miközben megmarad a lootolás, fejlődés és a boss-harcok fontossága.

A karakterválasztás ezúttal kötöttebb, nyolc előre elkészített hősből választhatunk, mindegyikük egyedi képességekkel, fegyverekkel és háttérsztorival teszi színesebbé a csapatot vagy a szóló élményt. Vajon sikerül-e ezekkel az előre gyártott hősökkel is maradandó nyomot hagyni a Souls-rajongók szívében?

A boss-harcok zamatos keveréket ígérnek: visszatérő, ismerős ellenfelek mellett ikonikus Dark Souls főellenfelek is felbukkannak, miközben új ellenségek és teljességgel újszerű főgonoszok, a Night Lordok vetnek be új kihívásokat. A játékmenet közbeni randomizáció, mint például változó időjárás, események vagy loot, új szintre emelheti a változatosságot és az újrajátszhatóságot – bár kérdés, mennyire tud ezzel hosszú távon újat mutatni.

Egy másik különleges aspektus, hogy ez a játék nem élő szolgáltatás, nincsenek mikrotranzakciók, prémium valuták vagy szezonbérletek – minden játéktartalom a csomag része, csak egyszer kell fizetni. Vajon mindez elég lesz ahhoz, hogy a kooperatív roguelike PVE műfajban is új mércét szabjon a FromSoftware?