A videósorozat indító részében egy szerző megosztja saját kiadói vállalkozásának első hetét, miközben átláthatóan bemutatja pénzügyeit, marketingkísérleteit és ezzel kapcsolatos tapasztalatait. Kiderül, mekkora befektetés szükséges a kezdeti időszakban, és milyen bizonytalanságokkal jár, amikor valaki először próbál felépíteni egy sikeres online kiadói modellt.
A hangsúly többek között az organikus és fizetett hirdetések hatékonyságán, illetve a közösségépítés kihívásain van. Megvizsgálja, hogy a különböző tartalomstratégiák, például YouTube-csatornák indítása, hogyan kapcsolhatók össze az olvasói elköteleződés és az értékesítés növelésével, illetve bemutatja, mely marketingpróbálkozások nem bizonyultak eredményesnek.
Számos érdekes kérdést vet fel, mint például azt, hogyan lehet ismeretlen szerzőként előnyösen építeni bizalmat egy leendő olvasói közösséggel, vagy épp mennyire életképes a havidíjas (előfizetéses) modell a könyvpiacon. A szerző az automatizálás, az AI és különböző üzleti platformok előnyeit és buktatóit is részletesen tárgyalja, valamint kitér a tartalomkészítés és a brandépítés kulcskérdéseire is.










