Ebben a rövidfilmben betekintést nyerhetünk abba, milyen egy tapasztalt termékmarketing menedzser (PMM) mindennapi élete egy nagy techcégnél, jelen esetben a Google-nél. A munkanap korán indul, kihasználva a csendes irodai órákat a koncentrált feladatokra.
Az előadón keresztül megismerhetjük, milyen különbségek vannak a globális, regionális és helyi marketingszakértők szerepei között, és hogyan lehet piacspecifikusan növelni az új termékek – például a Gemini – adaptációját különféle kampányokkal. Felmerül a célcsoport kiválasztásának nehézsége és a marketingstratégiák kialakításának folyamata is.
Szó esik az irodai kultúráról, különös tekintettel arra, hogy mennyiben eltér az ázsiai és nyugati országok munkatempója, vagy éppen miként reagálnak a kollégák vállalati áthelyezésekre. Meglepő adalékokat kapunk a fizetésekről, a munka-magánélet egyensúlyról és a kiemelt vállalati juttatásokról (például az ingyenes étel vagy a házon belüli edzőterem).
A néző választ kaphat arra is, hogyan épül fel a projektmenedzsment dokumentációja, miként zajlik egy adott projekt előkészítése, valamint hogyan érdemes készülni egy Google-állásinterjúra. Hasznos tippek, trükkök és humoros megjegyzések színesítik a beszámolót, továbbá számos felmerülő kérdést vezet fel, amelyeket a pályázók vagy érdeklődő fiatalok gyakran feltesznek.