A videóban a készítők gondolatai hallhatók arról, hogyan változott a véleményük a Dragon Age: The Veilguard című játékról egy év távlatában. Reflektálnak a kezdeti ötcsillagos értékelésükre, és felidézik, mennyire másként látják most a játékot.
Megvizsgálják a Veilguard fejlesztésének nehézségeit, például azt, hogy eredetileg a Mass Effect csapat vette át a projekt irányítását, hogy megmentse azt, így végül a játék több különböző irányból származó elemet tartalmaz. Az alkotók elismerik, hogy nagy teljesítmény volt egy egyjátékos szerepjátékot kihozni a hosszú ideig válságban lévő projektből.
Felmerül az is, hogy a játék milyen erős inspirációkat merít a Mass Effect 2-ből, illetve mennyiben marad el karakterdrámában a korábbi Dragon Age részekhez képest. Az is szóba kerül, hogy a szereplők közötti konfliktus hiánya és a történet túlzott ‘barátságossága’ mennyire maradandó (vagy épp felejthető) élményt nyújt.
A beszélgetés végén átfogóbb kérdések is felmerülnek: vajon mennyire lehet jövője az ilyen nagyszabású egyjátékos RPG-knek az EA struktúráján belül, illetve hogyan hat mindez más ismert franchise-okra, például a Mass Effect-sorozatra.










