A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 10 perc

Egy év távlatából: hogyan látjuk ma a Dragon Age: The Veilguard játékot?

Érdekes gondolatok és viták egy évvel a Dragon Age: The Veilguard megjelenése után – hogyan változott a kritikusok véleménye, és milyen tanulságok születtek?

A videóban a készítők gondolatai hallhatók arról, hogyan változott a véleményük a Dragon Age: The Veilguard című játékról egy év távlatában. Reflektálnak a kezdeti ötcsillagos értékelésükre, és felidézik, mennyire másként látják most a játékot.

Megvizsgálják a Veilguard fejlesztésének nehézségeit, például azt, hogy eredetileg a Mass Effect csapat vette át a projekt irányítását, hogy megmentse azt, így végül a játék több különböző irányból származó elemet tartalmaz. Az alkotók elismerik, hogy nagy teljesítmény volt egy egyjátékos szerepjátékot kihozni a hosszú ideig válságban lévő projektből.

Felmerül az is, hogy a játék milyen erős inspirációkat merít a Mass Effect 2-ből, illetve mennyiben marad el karakterdrámában a korábbi Dragon Age részekhez képest. Az is szóba kerül, hogy a szereplők közötti konfliktus hiánya és a történet túlzott ‘barátságossága’ mennyire maradandó (vagy épp felejthető) élményt nyújt.

A beszélgetés végén átfogóbb kérdések is felmerülnek: vajon mennyire lehet jövője az ilyen nagyszabású egyjátékos RPG-knek az EA struktúráján belül, illetve hogyan hat mindez más ismert franchise-okra, például a Mass Effect-sorozatra.