A Dispatch egy új narratív kalandjáték, amelyet az Ad Hoc Studio fejlesztett, és számos iparági veterán – köztük korábbi Telltale munkatársak – alkották meg. A történet egy bukott szuperhősről, Robert Robertsonról (Mecca Man) szól, akinek korábbi ereje már a múlté, és most egy szuperhős ügynökségnél, diszpécserként próbálja megtalálni a helyét.
Egyedi témát jár körbe, hiszen a klasszikus sportfilmekhez hasonló felállást szuperhősös köntösbe öltözteti: főhősünknek lecsúszott, volt gazfickókat kell kiképeznie a jövő szuperhőseivé. A karakterek közötti dinamika, valamint Robert személyes konfliktusai, apjával és saját értékével kapcsolatos kételyei különösen hangsúlyosak, miközben a szokatlan csapat tagjai egyre többet árulnak el saját múltjukból és motivációjukból.
Kiemelkedő még a játék látványvilága, amely a modern animációs sorozatok stílusát idézi, és magas színvonalú szinkronszínészi munkával párosul – többek közt Aaron Paul, Jeffrey Wright, Laura Bailey is közreműködik. A humor helyenként provokatív és éles, ám nem mindig talál célt, néha túlzó profanitásba vagy tinédzseres szarkazmusba csap át.
A gameplay, amely diszpécser feladatokból, csapatmenedzsmentből és kisebb logikai minijátékokból áll, kevésbé hangsúlyos, de megfelelően egészíti ki a történetet. A felvetett témák között ott van az identitáskeresés, az önértékelés, a csapatépítés, a bukás utáni újrakezdés, illetve a választható narratív lehetőségek, amelyek befolyásolják a karakter viselkedését és fejlődését.










