Bemutatásra kerül egy 2000-es BMW 323i Touring, ami azonban egészen különleges: gondos munkával egy E46 M3 Touring klónná alakították, vagyis egy olyan sportos kombivá, amilyet a BMW maga soha nem készített sorozatgyártásban. Részletesen végigveszik, hogy a teljesítmény tekintetében milyen fejlesztések és átalakítások történtek: például a legendás S54-es M3 motor, az M3-hoz tartozó futómű, fékrendszer, kormányzás, kipufogó és felfüggesztés is helyet kapott ebben a különleges autóban.
Érdekesség, hogy a külsőségek is teljes mértékben hűek a gyári M3-hoz: a szélesített sárvédők, egyedi lökhárítók, M3 típusú lámpák, felnik, sőt, még a hátsó ajtók is komoly átalakításon estek át. Kiemelt kérdésként jelenik meg, hogy mennyire nehéz szinte gyári szintű minőséget és kinézetet elérni egy ilyen átépítésnél, különösen ott, ahol nem léteznek gyárilag beszerezhető M3 Touring alkatrészek.
Kívül-belül vizsgálatra kerül, hogy mennyire sikerült elérni az M3 életérzést: az utastérben is külön M3 alkatrészek és részletek jelennek meg, többek között ülések, kormány, váltógomb, műszeregység és ajtóburkolatok. Sok szó esik a belső ergonómiáról, ergonómiai kompromisszumokról és a részletek iránti figyelemről, amikkel igyekeztek minden szintű M3-hangulatot megteremteni egy kombi kasztniban.
A végén felvetődik a fő kérdés: ha a BMW ilyen kombit kínált volna gyárilag, vajon hogyan teljesített volna az akkori konkurens sportkombik, például az Audi RS4 Avant mellett? Felmerül az is, hogy mennyire sikerült az átépítéssel egy igazi vezetési élményt nyújtó, igényes, gyakorlatilag gyári szintű M3 Touringot létrehozni, vagy éppen milyen kompromisszumokat kell még elfogadni az ilyen átalakításoknál.