Beszélgetés során a Dying Light fejlesztőcsapatának tagjai betekintést engednek a sorozat új részébe, a Dying Light the Beast-be. Az egyik legfontosabb témaként a fegyverek egyensúlyának kihívásairól esik szó, illetve arról, hogyan alakult ez a mechanika a különböző epizódok során. Előkerül az is, miként tér vissza a főhős, Kyle Crane, és miért volt fontos a rajongók számára az ő visszavezetése a történetbe.
A parkour, a világ felépítése és a természetes környezetek (például az új Caster Woods régió) hatása a játékmenetre is jelentős hangsúlyt kapnak. Megemlítik, hogy a műfaji sajátosságok, mint például a sötétség és a horror élmény, hogyan kaptak új hangsúlyt a fejlesztési tapasztalatok alapján. Az esték még félelmetesebbé válását, a zombiellenségek megjelenését és új típusú kihívások bemutatását is szóba hozzák.
Továbbá érdekes kérdéseket vetnek fel a történet lezárásával, a kanonikus befejezéssel és a közösség visszajelzéseinek fontosságával kapcsolatban. Kiderül, mit tanultak a fejlesztők az első két játék visszacsatolásaiból, hogyan próbálják még élvezetesebbé és kísértetiesebbé tenni az éjszakai játékmenetet, illetve milyen újításokat tartalmaz az új rész mechanikailag és történetileg is.