A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 8 perc

Dying Light: The Beast – Első benyomások és új játékelemek áttekintése

A Dying Light: The Beast első tapasztalatai kiemelik a visszatérő parkour elemeket, a brutális közelharcot, az új 'beast' játékmódot és az időjárás hatását, miközben szó esik technikai problémákról és a játék világának méretéről is.

Kyle Crane 13 év raboskodás után igyekszik visszaszerezni erejét és bosszút állni fogvatartóján, miközben új társával, Oliviával együtt próbálja túlélni a veszélyes Caster Woods völgyét az Alpokban. Az ismerős parkour rendszer új lendületet kap; a mozdulatok dinamikussága és a helyszínek átjárhatósága többféle megközelítési lehetőséget teremt.

Az intenzív, brutalitást sem nélkülöző közelharc hangsúlyosabb, mint valaha, különösen a ‘beast’ állapotnak köszönhetően, amely ideiglenesen legyőzhetetlenné teszi a főszereplőt. A játékmenet során folyamatosan fejlődhetünk, új képességeket oldhatunk fel, miközben a mutáns ellenségektől szerzett erőforrásokat az átváltozásaink fejlesztésére fordíthatjuk.

A nap-éjszaka ciklus és az időjárási rendszerek jelentős hatással vannak a túlélésre; a vadászó volatiles éjjel különösen veszélyes ellenfélként jelenik meg. Emellett járművekkel is bejárható a térkép, ami még több szabadságot kínál a zombik elől menekülve vagy éppen letarolva őket. A játék világa kisebbnek tűnik az előző részekhez képest, így kérdés, mennyire tartalmas a kaland, mennyi felfedeznivalót kínál, illetve mennyire sikerült kiegyensúlyozni a játékrendszereket.

Felmerül az is, hogy a technikai problémák – például a hibás időjárás vagy a rögzítő szoftverrel való inkompatibilitás – mennyire befolyásolják majd a végső élményt. A videó bemutatja, milyen játékmechanikák és hangulati elemek tértek vissza, valamint milyen újdonságokat és kihívásokat tartogat az első tapasztalatok alapján a Dying Light: The Beast.