Kiemelkedő részletességgel tárul fel, hogyan született meg a Dune univerzumán alapuló egyedi flippergép. A beszélgetésből kiderül, hogyan zajlik a filmek hangulatának és történetének átültetése a játék mechanikájába, mi motiválja a tervezőket, és milyen kompromisszumokat kell kötniük az alkotófolyamat során.
Izgalmas kérdések vetődnek fel, például: miként lehet sugallni a Dűne ikonikus világát egy fizikai játékfelületen, hogyan ötvözhető a klasszikus flipper játékélmény a modern világépítéssel és vizuális effektekkel. Megismerhetjük, miként teszi egyedi hangulatúvá a gépet a nappali és éjszakai mód, valamint milyen kreatív megoldásokkal mesélnek történeteket a pályára épített mechanikus elemek és fények segítségével.
Részletes betekintést kapunk a fejlesztési folyamatba: a prototípusoktól kezdve a világrengető mechanikák tökéletesítésén át egészen a gyártás optimalizálásáig. Elhangzik, hogy a játékosok maguk is részesévé válhatnak a Dune cselekményének, miközben különböző küldetéseket teljesítenek, vagy a homokférget igyekeznek meglovagolni.
A beszélgetők azt is taglalják, hogyan teremt kapcsolatot egy létező filmfranchise és a flipper, milyen visszacsatolást adnak az első játékosok, és hogy a nosztalgia hogyan segíthet újra felfedezni egy klasszikus történetet a modern játékmechanikán keresztül. Lehetőség nyílik bepillantani a műhelyi hétköznapokba, a fejlesztők motivációiba, sőt, egészen a gyártási részletekig, mint például a 3D nyomtatott alkatrészek fontossága vagy a világítási rendszer trükkjei.