A videó egy nosztalgikus, kritikus utazásra invitál a ’90-es évek shovelware-jelenségébe, kiemelve, mennyire meggondolatlanul és átgondolatlanul jelentek meg tartalmak a klasszikus FPS játékokhoz, különösen a Duke Nukem 3D-hez.
Betekintést nyerünk abba az időszakba, amikor a felhasználók által generált pályákat cégek céltalanul összegyűjtötték, CD-re írták, és pénzért árulták – gyakran minőségellenőrzés nélkül. Felmerül a kérdés: hogyan formálta ez a korszak a modding közösséget és a játékipari üzleti modelleket?
A műsorvezető szórakoztató stílusban mutatja be a Duke Nukem 3D különböző shovelware pályacsomagjait, részletesen elemezve azok kreatív hibáit, tipikus kezdő hibáit, és abszurditását. A példák között akadnak lenyűgözően rossz, zavarba ejtő vagy épp véletlenül szórakoztató pályák is.
Elhangzanak a klasszikus mellékletek, mint a Duke!Zone és Duke!Zone 2, illetve szóba kerülnek olyan félhivatalos kiegészítők is, mint a Plug ‘N’ Pray. Felmerül, hogy ezek a termékek mennyire járultak hozzá, vagy inkább vettek el a Duke Nukem franchise hírnevétől és a rajongók élményétől.
A videó számos pályát részletesen bemutat, rávilágít a tipikus kialakítási és játéktechnikai hibákra, miközben végig fennmarad a kérdés: miként változott a játékos élmény a digitális disztribúció, például a Steam platformja, és a felhasználói visszajelzések korszakában?