A videó egy különleges megközelítést mutat be: kézben hordozható gaming PC-t használnak dual GPU-val, teljesen akkumulátoros működés mellett. Ennek során a belső iGPU mellett egy külső AI-gyorsító eGPU (Pocket AI) is dolgozik, amely kizárólag keretgenerálásra van bevetve, veszteségmentes skálázás segítségével.
Felmerül a kérdés, hogy mennyire lehet jól skálázni a teljesítményt egy ilyen rendszeren, ha az eGPU nem ad le külön videójelet, hanem vissza kell táplálni a képet a belső kijelzőre. A videó több népszerű játékot vizsgál ezen felállásban, megnézve, milyen eredményeket hoz keretgenerálással vagy nélküle, illetve hogyan viselkednek a különböző hardverkomponensek.
Részletesen kitér arra is, mennyire egyszerű a beállítás, milyen grafikai beállításokra lehet szükség, és milyen kompromisszumokat jelent ez a felhasználó számára. A valóságban a belső Radeon iGPU erősebb, de a külső eGPU mégis tudja növelni az élményt, ha jól használják ki a szoftveres lehetőségeket. Az is izgalmas kérdés, hogy érdemes-e ezt az utat választani, hiszen nem minden játék, illetve minden konfiguráció profitál egyformán a dual GPU felállásból.
További érdekes fejezet, hogy különböző játékok – például a The Witcher 3, Cyberpunk 2077 és Spider-Man 2 – hogyan reagálnak a keretgenerálásra, és hol vannak a rendszer határai ilyen hordozható környezetben. A próbálkozásból az is látható, hogy már viszonylag kompakt, akkumulátoros külső GPU-val és egy modern kézhez illeszkedő eszközzel is elérhetők figyelemreméltó eredmények.