Amikor a videó készítője először hallott a Mana nevű vállalkozásról, szkeptikus volt a drónos házhozszállítás sikerességével kapcsolatban. Meglepő lehet ugyanis, hogy az olyan óriáscégek, mint az Amazon és a Google, évek óta fejlesztik a technológiát, de mégsem vált hétköznapivá az efféle kézbesítés. Ennek hátterét és a drónos logisztika gyakorlati kihívásait vizsgálja a videó.
A szerző Dublinba utazik, hogy személyesen ismerje meg a Mana működését, felkeresi a cég vezetőjét, Bobby Healey-t, és betekintést nyer a vállalkozás mindennapi üzemeltetésébe. Az időjárás, a városi elhelyezkedés, illetve az európai szabályozások mind-mind olyan tényezők, amelyek bonyolítják a drónos kézbesítés megvalósítását.
Részletesen kiderül például, hogy miért jelent különösen nagy költséget az ételkiszállítás a külvárosokban, valamint hogy a drónok hogyan kínálnak gyorsabb és potenciálisan olcsóbb alternatívát a hagyományos futárszolgálatokhoz képest. A videó ezt a témát a működési modell, az emberi munkaigény, valamint a logisztika optimalizálásának lehetőségei szempontjából vizsgálja meg.
Szóba kerülnek a biztonsági, környezetvédelmi és társadalmi aggályok: mi történik, ha meghibásodik egy drón; mennyire zavaró a drónok zaja a lakosságnak; illetve milyen szabályozások alakítják a drónok működését Európában és az Egyesült Államokban.
A videó végigjárja az iparág főbb szereplőit, megemlíti az eddigi sikereket és kudarcokat, miközben elgondolkodtató kérdéseket vet fel az iparág jövőjével, az amerikai piac nyitásával, valamint a kereslet növelésének trükkjeivel kapcsolatban.