A videó visszautazik az időben a Double Dragon korszakába, amikor az arcade játékok aranykorát élték. Felidézi, milyen volt az ismert játékteremben állni, dobálni az érméket a gépbe, majd rácsodálkozni a játék sikerére, amely 1988-ban és 1989-ben is a legmagasabb bevételt hozta Észak-Amerikában.
Ezt követően az otthoni portok kérdését járja körül, felvetve azt az izgalmas problémát, hogy vajon tudták-e az akkori különböző platformokon visszaadni az eredeti arcade élményt. A felsorolt eszközök között számos legendás otthoni számítógép és konzol szerepel, többek között a Commodore 64, ZX Spectrum, NES, Amstrad CPC, Atari 2600 és Sega Master System.
Részletesen bemutatja az egyes változatokat: figyel a grafikai és hangbeli különbségekre, megvizsgálja, mennyire volt hű az egyes portok játékmenete az eredetihez, és milyen kompromisszumokat kellett kötni technikai korlátok miatt. Felmerül a kérdés, mennyire lehetett jogos a csalódottság a rajongók részéről, vagy akadtak-e valóban kiemelkedő portok, amelyek méltóak voltak az arcade elődhöz.
Külön kitér a játék kétjátékos módjának megvalósítására, mely több platformon is hiányos vagy kompromisszumos volt, illetve szóba kerülnek azok a kreatív megoldások, amelyeket a fejlesztők alkalmaztak a kor technikai lehetőségeihez igazodva.
A tartalom végig fenntartja a kérdést: tényleg minden otthoni Double Dragon port kudarc volt, vagy találni pozitív példákat is a nosztalgia ködében?