1985-ben egy kisméretű, de ambiciózus fantasy arcade-kalandjáték jelent meg Commodore 64-re, amelyet a Virgin Games adott ki a Rabbit Software égisze alatt. A fejlesztőcsapatban feltűnik egy mindössze 15 éves pályatervező is, aki 256 összekapcsolt teremmel tette próbára a játékosok kitartását és logikáját.
Különös világ tárul a szemünk elé, ahol zárt labirintusrendszer, egyedi mechanikák, valamint a felfedezés izgalma várja a kalandorokat. A játékmenetben kulcsfontosságú a térképrajzolás, a különböző varázslatok használata, valamint a csapdák és ellenfelek legyőzése.
A történet klasszikus fantasy elemeket követ: varázslók, halhatatlanság utáni vágy, legendás ereklyék, s mindezt egyszerű, de hangulatos grafika és zenei aláfestés teszi emlékezetessé. A bemutatott világ egyszerre kicsit esetlen és mégis lenyűgöző, tele rejtélyekkel, amelyek megoldásra várnak.
A visszatekintés során felmerülnek olyan kérdések is, mint hogy mennyire volt úttörő a játék mechanikai szempontból, hogyan viszonyul a későbbi klasszikusokhoz, és mi teszi maradandóvá a retró játékok élményét. Az anyag felidézi, milyen érzés lehetett újra és újra nekivágni a nehézségeknek, és milyen türelem kellett az 1980-as évek játékaihoz.