Ebben a friss játékbemutatóban átfogó betekintést kapunk a Donkey Kong Bonanza legújabb részébe, külön hangsúlyt helyezve a játékmenet újdonságaira és a sorozat történetében bekövetkezett irányváltásra.
A bemutató kiemeli, hogy ez az epizód immár a Nintendo saját, belső fejlesztői csapatánál készült, ami már önmagában is ritkaság, és izgalmas újításokat sejtet a már jól ismert karakter és világ számára. Megismerhetjük Donkey Kong teljesen új, a Mario filmben debütált dizájnját és azt, hogyan dolgozik együtt Pauline-nal—a klasszikus karakterek szokatlan párosítása érdekes kérdéseket vet fel a jövőbeli történetvezetést illetően.
A mechanikák közül kiemelkedik a földalatti ásás, rombolás és falmászás, amelyek szokatlan szabadságot kínálnak, de a kezdeti játékmenet kissé lassú és orientációt igényel. Külön érdekesség, hogy a pályák felépítése sokszor rétegzett, vissza-visszaugrós, amely lehetőséget ad a játékosnak a kreatív megközelítésekre is.
Feldobja az élményt a számos, jól elrejtett, banángyűjtéssel jutalmazott kihívás, valamint az, ahogy a szintek anyaghasználhatósága – például a kitépett kőzetek fegyverként vagy járműként való használata – egyedi játékélményt ad.
Mindezek mellett felmerül a kérdés, mennyire működik jól az újítások sorozata, és hogy a kontrollfelületek, illetve a kamera adta nehézségek miképp hatnak hosszabb távon a játszhatóságra. A bemutató az ár-érték arányra is felhívja a figyelmet, és megemlíti a technikai kihívásokat is, például a képkocka ingadozásokat, amelyek a nagyobb akciójelenetek során jelentkeznek.