Érdekes pillanatokat tár fel a Donkey Kong Bonanza korai próbaverziója a Switch 2 konzolon, ahol a játékos első benyomásairól mesél: az indulás közvetlenül a játékmenetbe dobja a játékost, címképernyő nélkül. Részletesen bemutatja az irányítási opciókat, például a mozgásvezérlést, a rezgés erősségét és a kamerabeállításokat, miközben hangsúlyt kapnak a karakterek animációi és a látványos grafikai elemek.
A pályák felfedezése során szó esik a különböző biombok, a színvilág eltérései az egyes területeken, valamint a dinamikus világ rombolható környezete. Felmerül a kérdés, milyen újításokat rejt a játékmenet a feloldható képességek, például a dupla ugrás vagy az ütési erő fejlesztése terén, és mennyire tükröződik az Odyssey csapatának munkája a mozgás precizitásában és a játékélményben.
Az első világban külön említést kap Odd Rock karaktere, akinek jelentős átalakulását várják, illetve a játék fontos szereplője, Pauline is megjelenik. Kitérnek arra, hogyan egészítik ki egymást a brutális Donkey Kong és a zenei elemeket képviselő Pauline stílusjegyei. Felmerül, hogy a főhősök közötti interakciók hogyan alakítják majd a történetet, illetve mennyi felfedezni való, rejtett elem és fejlesztés vár a játékosra.
Miközben megfigyelhetők apró teljesítménybeli kihívások – főleg a térképnagyítás vagy nagyobb rombolás során –, összességében pozitívak az első tapasztalatok, kifejezetten kiemelve a látványvilág és az animációk minőségét. Megpendül az is, mennyivel erőteljesebb az új Donkey Kong dizájn expresszivitása, és hogy vajon a játék későbbi szakaszaiban milyen újdonságokkal lepik meg a játékosokat.