Az összeállítás egy új, rendkívül sikeres, történetközpontú videojáték – a Dispatch – hátterét mutatja be, amelyben szó esik az alkotócsapat múltjáról és ambícióiról. A fejlesztők korábban olyan legendás címeken dolgoztak, mint a Wolf Among Us vagy a The Walking Dead sorozat a Telltale stúdiónál, majd veszteségek és újrakezdések után saját stúdiójuk, az Ad Hoc Studio égisze alatt álmodták meg a Dispatch-et.
Különös hangsúlyt kap, milyen kiemelkedő az animációs és karakterdizájn színvonala: a szereplők személyisége már pusztán a vizuális megjelenítésükből sejthető, és a mozgások, érzelmi árnyalatok a játék során filmekhez, sorozatokhoz mérhető élményt nyújtanak. Az interaktív dráma mellett a hangjáték is bámulatos: híres hollywoodi színészek és népszerű YouTuberek közreműködése egyedi hangulatot teremt.
Gyakori visszatérő kérdésként jelenik meg, milyen kihívásokat jelent a videojátékban történő írás, illetve a játékosok által befolyásolható történetvezetés. Mitől működnek igazán az érzelmek, a párkapcsolati döntések egy játékban? A Dispatch példákon keresztül vizsgálja, hogyan lehet valóban komplex, hiteles karakterközi kapcsolatokat ábrázolni, és mennyire ritka a valósághű, átélhető románc a játékok világában.
Az epizodikus formátum, illetve a játékos választások szerepe szintén terítékre kerül, különös tekintettel arra, hogyan formálja ez a közösségi élményt és fokozza a várakozást, izgalmat. Emellett fontos kulturális kérdés, miért vált a Dispatch a streamerek kedvencévé, és hogyan ötvözi a videojátékok, filmek, sorozatok, valamint az internetes tartalomgyártók világát.










