A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 7 perc

Dirk új kalandja a Commodore 64-en: aranyláz és csapdák a gyíkkirály kastélyában

Dirk bátor új kalandokra vállalkozik a Dragons Lair második részében, ahol veszélyes csapdák, humor és magas nehézségi szint várja a játékosokat a Commodore 64 korszakának egyik emlékezetes címében.

1987-ben a Software Projects kiadta a Dragons Lair második részét Commodore 64-re, amely teljesen új kalandok elé állítja a játékosokat. A történetben a főhős, Dirk, ismét veszélyes kihívásokkal néz szembe, miközben aranyat próbál megszerezni a rettegett gyíkkirály kastélyában.

Az események izgalmas pályákon játszódnak, például a veszélyes folyóbarlangokban, ahol gyors reflexekre van szükség az életben maradáshoz, vagy a Boulder Alley-n, amely Indiana Jones-t idéző helyzetekkel teszi próbára a játékosokat. Tovább fokozza a kihívást a Lizard King trónterme, a varázslóval és energiadiszkekkel, ahol finom koordináció és időzítés elengedhetetlen.

A játék szinte minden szintjén újabb és újabb csapdák és akadályok várnak: villámok, pókok, eltűnő mozaikpadló, veszélyes denevérek és forró sártengerek nehezítik Dirk útját. A fejlesztők a logikai és ügyességi elemeket egyaránt hangsúlyozták, így a sikerhez mindkettőre szükség van.

A zenei aláfestés kiemelkedő, Rob Hubbard munkája különösen emeli a játék hangulatát. Miközben a vizuális elemek a gép adottságaihoz mérten színesek és dinamikusak, a nehézségi szint kifejezetten magas: főként a repülő ló pályái igényelnek rendkívüli pontosságot és kitartást. Az alkotás mind a veterán játékosoknak, mind az újoncoknak igazi kihívást tartogat.