Brynn Putnam, a Mirror fitneszeszköz alapítója bemutatja legújabb fejlesztését, a Board videojáték-konzolt, amely forradalmasítja a társasjáték- és videójáték-élményt. A készülék egy 24 colos, közösen körbeülhető érintőképernyő, amely felismeri a fizikai játékelemeket, így egyesítve a hagyományos társasjátékok tapinthatóságát és a digitális világ interaktív varázsát.
A fejlesztőcsapat két évig dolgozott egy teljesen új technológiai stack-en, beleértve saját érintésvezérlőt, gépi tanulási modelleket és hardverbe épített mesterséges intelligenciát, valamint egyedileg gyártott játékelemeket. Kiemelték, hogy minden fizikai elem újfajta játékmechanikát hoz a platformra, így a játékélmény minden korosztály számára intuitív és változatos.
Az eszköz elsődleges célja az emberek személyes kapcsolódásának támogatása, ezért nem csupán otthoni, hanem közösségi, oktatási és kereskedelmi környezetekben is elképzelhetőnek tartják a használatát. Az induláskor 12 egyedi fejlesztésű játék érkezik vele, a cég pedig olyan fejlesztői ökoszisztémát épít, amely a közösség számára is lehetőséget kínál széleskörű tartalmak készítésére.
Felvetődik a platform hosszú távú jövője, beleértve az AI-alapú személyre szabható élményeket, egy nyitott alkalmazásboltot és akár további hardveres vagy tartalmi bővítéseket. Vizsgálják, hogyan lehet a Board új technológiai kategóriaként sikeres, hogyan kommunikálják az értékajánlatát a közönségnek, és milyen stratégiákkal vonhatók be korai felhasználók, influenszerek és befektetők. A fejlesztés során szerzett tapasztalatok és a vállalatvezető története is hangsúlyt kapnak, inspirációként szolgálva a vállalkozói közösség számára.








