A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 81 perc

Design kalandok Danskyval: szoftverpróbák és közösségi kihívások

Dansky ellenállhatatlanul laza design streamje során technikai problémákat, kreatív folyamatokat és új design szoftveres kihívásokat jár körül, a közösség aktív bevonásával.

Ebben a kötetlen hangulatú streamben a műsorvezető, Dansky, különböző design szoftvereket próbálgat, miközben a nézőkkel cseveg technikai problémák és kreatív folyamatok kapcsán.

Először a Blender 3D program alapvető funkcióit ismerteti, bemutat néhány modellezési lépést, és szóba kerülnek az újdonságok, például a Ray Tracing és a teljesítménybeli gondok MacBook Pro M2 gépen. Eközben megvitatja a különböző szoftverbeállításokat, az anyagok kezelését, fények hozzáadását, valamint az újabb Blender verziók sajátosságait.

A stream második felében Dansky a Photoshop és az Affinity Designer közötti különbségeket elemzi saját tapasztalatai alapján: kitér a lassú működés, hibák és alternatív munkafolyamatok témájára, és megoszt személyes tippeket, hogyan lehet feladatokat hatékonyan elvégezni más programokkal.

Különösen érdekes a közösségi rész, ahol egy közös design kihívás (album borító tervezés) ötletét beszélik meg a nézőkkel. Ötletelnek a fiktív zenekar (pl. Ctrl Z) és album neveken, szavaznak, valamint megbeszélik, hogyan zajlana a verseny azonos kiinduló képekkel, és hogy ezek hogyan befolyásolják a kreatív munkát.

A beszélgetés végén szó esik Dansky új Photoshop és Illustrator kurzusairól is, amelyek a kezdőktől a haladó szintig segítik a tanulást gyors, gyakorlati szemléletben.