Kreatív szponzori együttműködés kerül a fókuszba, ahol a Dbrand nevű cég szokatlan és játékos módon jelenik meg. A csomagokat tréfás, néha zavarba ejtő ajándékok, titokzatos játékok és furcsa utalások színesítik, amelyek kimozdítják a szereplőket a komfortzónájukból.
A műsor során humoros vita alakul ki a szponzor és a készítők között, miközben furcsa tárgyakat és különös meglepetéseket próbálnak megfejteni, például üzeneteket, magasságnövelő talpbetéteket vagy akár dobozban érkező üvegszilánkokat. Minden küldemény egy újabb kérdést vet fel: vajon mi a célja a Dbrandnek ezekkel a meghökkentő húzásokkal?
Feltűnnek különféle rejtvények, sőt, szó esik pénzről, vicces álnevekről, és rájátszanak a „rövid Linus” tematikára is. A résztvevők folyamatosan találgatják: művészetről, rejtett üzenetről vagy egyszerű trollkodásról van szó? Az egyedi reklámkampány új szintre emeli a szponzorált tartalom és a szatíra kapcsolatát, elgondolkodtatva a nézőket a márka szokatlan, határokat feszegető kommunikációjáról.