A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 15 perc

Daymond John útja a FUBU-tól a Shark Tank-ig: Vállalkozói stratégiák és a mai üzleti kihívások

Daymond John kalandos útja a FUBU-tól a Shark Tank befektetői székéig megmutatja, milyen szemlélettel és stratégiákkal lehet ma sikeres vállalkozóvá válni.

Daymond John, a Shark Tank befektetője és a FUBU alapítója mesél arról, hogyan épített fel egy globális márkát szerény körülményekből indulva. A beszélgetés során kiemeli, hogy milyen nehézségek és lehetőségek jellemezték vállalkozói indulását az internet előtti időkben, és hogyan alakította ez az úgynevezett ‘power of broke’ filozófiáját.

Felmerül a kérdés, vajon könnyebb-e ma céget indítani a digitális eszközök révén, vagy az óriási verseny miatt nehezebb sikeresnek lenni. Daymond beszél arról is, hogy miként változtak a vállalkozói lehetőségek a közösségi média és a mesterséges intelligencia korszakában, illetve hogyan vált a közösségépítés kulcsfontosságú tényezővé a márkaépítésben.

A FUBU példája révén bemutatja a közösségi alapú márkaépítés erejét, és betekintést nyújt a Shark Tank műsor kulisszái mögé: mi alapján választ ki befektetéseket, melyek a számára legfontosabb szempontok, és milyen történetek maradtak meg benne az évek során. Sorra veszi a munkatársai – többi „Shark” – erősségeit, különböző befektetési filozófiáit.

A beszélgetés során új üzleti trendek is előkerülnek: a mesterséges intelligencia térnyerése, a live selling, a biohacking és a társadalmi felelősség szerepe. Megvitatják, hogyan alkalmazkodnak a vállalkozók a változó piaci környezethez, milyen kihívásokkal kell szembenézniük az ellátási láncban és az árképzésben. Daymond hangsúlyozza a hosszan tartó befektetéseket, a pénzügyi tudatosságot és azt, hogy a valódi siker kulcsa az ügyfélközpontúság és a folyamatos alkalmazkodás.