A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 7 perc

Dawn of War 4: Új remény az RTS játékok világában

A Dawn of War 4 a klasszikus RTS-elemek és egyedülálló történetmesélés ötvözésével igyekszik új színt vinni a stratégiai játékok világába.

Egyre kevesebb az igazán kiemelkedő valós idejű stratégiai játék (RTS), ezért is nagy a várakozás egy friss, ígéretes fejlesztés kapcsán. Most egy új cím, a Dawn of War 4 azt tűzte ki célul, hogy életet lehel az RTS műfajba, és új szintre emeli a játékélményt.

Az előzetes tesztelés során négy kiemelt elem keltette fel a figyelmet: a mély, elágazó egyjátékos kampány, amely kooperatív módban is teljesíthető; a négy játszható frakció – köztük a Warhammer-univerzum népszerű Necronjai is szerepelnek; valamint egy elismert Warhammer-író, John French közreműködése, aki a stúdióval együttműködve dolgozik a történeten. Emellett fontos szempont, hogy a készítők modernizált, mégis klasszikus RTS-élményt kívánnak nyújtani, amely a régi rajongók igényeit is kielégítheti.

Különös hangsúlyt fektetnek arra, hogy minden frakciónak saját, elágazó története legyen, így a döntéseink és szövetségeink befolyásolják a kampány alakulását. Az új frakciók közül az Adeptus Mechanicus bemutatkozása igazi kuriózum, mivel különleges nézőpontot és játékmenetet ígér.

Az élménybeszámoló kiemeli a klasszikus RTS-elemekhez való visszatérést, az intuitív irányítás örömét, és a Dawn of War sorozat örökségének megőrzését. Mindez felveti a kérdést: sikerülhet-e visszahódítani az RTS műfaj régi fényét, és valódi mérföldkővé válhat-e a Dawn of War 4 az ilyen típusú játékok között?