A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 99 perc

Dansky logójának megújulása a nézők ötleteivel

Dansky élőben mutatja be, hogyan tervezi újra saját logóját a nézők visszajelzéseinek segítségével, miközben betekintést enged az önazonos márkaépítés és a kreatív folyamat kihívásaiba.

Ebben a videóban a szerző, Dansky élőben dolgozik saját logójának újratervezésén, miközben meghívja a nézőket, hogy osszák meg ötleteiket és visszajelzéseiket. Korábbi logója már évek óta kíséri, de úgy érzi, ideje frissíteni, hogy közelebb álljon személyiségéhez és márkájához.

A folyamat során megismerhetjük, milyen kihívásokkal jár, ha valaki saját identitását szeretné vizuálisan kifejezni. Felszínre kerülnek olyan kérdések, mint például: Mennyire fontosak a személyes stílusjegyek (például szemüveg, szakáll, hajszín) a tervezésben, vagy milyen nehézségek adódnak, amikor az alkotó egyszerre tervező és ‘ügyfél’ is.

Sokféle ötletelés és közösségi részvétel színesíti a műsort: a nézők véleményei, javaslatai alapján születnek újabb és újabb verziók. Különösen érdekes az a kérdés, hogy mennyiben kell tükröznie egy logónak a tervező önképét, illetve mennyire érdemes azokat a jegyeket kidomborítani, amelyeket a közösség emel ki róla.

A videó emellett betekintést enged a digitális logótervezés technikai részleteibe is, mint például a különböző betűtípusok kipróbálása, ikonikus stílusok keresése, színek és részletmegoldások kísérletezése. A folyamat során szó esik arról is, hogy miként inspirálhatják egymást a közösség tagjai, miért könnyebb másnak tervezni, mint önmagunknak, és mennyit jelenthet egy friss külső szem látásmódja.