A videóban egy kreatív tervezési folyamatról szóló, élő közvetítés zajlik, ahol Dansky – a népszerű dizájner és oktató – új logójának megalkotásán dolgozik közösen a közönséggel. Közben számos technikai nehézség és internetprobléma is felmerül, ami színesíti az élő közvetítést.
Az adás során a logó különböző verzióit, variációit elemzik, ahol felmerülnek a minimalizmus, egyéni stílusjegyek (mint a szemüveg, a szakáll vagy a haj) és a közösségi vélemények közötti egyensúly kérdései. Érdekes viták alakulnak ki: vajon mennyire kell, hogy a logó hasonlítson az alkotóra, és számít-e, ha a közönség más elemeket azonosít meg benne?
Sok résztvevő beküldi saját ötleteit és dizájnterveit, amelyeket közösen elemeznek. Szó esik arról is, hogy egy személyes márkához mennyire illik a szó szerinti – például arcképi – vagy inkább absztrakt, szimbólumalapú megközelítés. Felbukkannak humoros, absztrakt és klasszikusan letisztult ötletek is.
A beszélgetést átszövik olyan témák, mint a közösségi visszajelzés értéke, a kreatív blokk leküzdése, az inspiráció forrásai, illetve hogy mennyire nehéz elfogulatlanul dönteni, ha saját magunk számára készítünk arculatot.