Ebben az epizódban Dansky élőben értékeli a nézők által beküldött grafikai terveket, többek között webes hősgrafikákat, reklámposztereket és termékmanipulációkat.
A bemutatott anyagok témái között szerepel az élelmiszerfotózás ötletes tárgyalása, kampánygrafikák tipográfiai egységessége és márkakövetkezetessége, valamint a termékfotók retusálásának kreatív trükkjei. Felvetődnek olyan kihívások, mint az árnyékok realisztikus ábrázolása, a vizuális hierarchia kialakítása, illetve a dizájnelemek egyensúlya és összhangja.
A beszélgetés során néha nosztalgikus kitérők is elhangzanak a korábbi szoftverekről és a grafikai munka múltjáról. Főként a résztvevők kérdései és hozzászólásai is formálják a műsort, közösen keresve a választ arra, hogyan lehet még magával ragadóbbá vagy professzionálisabbá tenni egy-egy vizuális alkotást.
Felmerülnek sokszor igen alapos, technikai tippek retusálásra, tipográfiára vagy elrendezésre vonatkozóan, de a konkrét „helyes megoldást” és végső következtetést a műsor minden esetben nyitva hagyja, ösztönözve a további kísérletezésre és fejlődésre.