A Dagrada 750 Sport lenyűgöző történetét ismerhetjük meg, amely egyedülálló kapcsolódási pontot jelent az autósport és a repülés világa között. Különleges formaterve egyaránt rakétára és vadászgépre emlékeztet, miközben vezetési élménye földhöz közeli és mégis szárnyaló.
Franco Bordoni Bizlari, Olaszország egyik legismertebb pilótája, nemcsak a jármű első tulajdonosa, hanem a Milan Aero Club ikonikus alakja is, amely róla kapta a nevét. A történet betekintést enged egy olyan időszakba, amikor az autóversenyzés és a repülőgép-tervezés szorosan összefonódott, a technikai innovációk és kézműves megoldások találkoztak.
Az autó versenytörténete kiemelkedő: számos dobogós helyezést ért el, többször győzött kategóriájában vagy összetettben is, mindezt csupán egy 750 köbcentiméteres motorral. Megismerhetjük, hogyan adódik össze a különleges tömeg-lóerő arány, a Janini 750-es motor, illetve a Siappa hengerfej által nyújtott erő és élmény.
Technikai részletek is felszínre kerülnek, mint a kézi kalapálású karosszéria, a bonyolult indítási procedúra, valamint a szerelhetőség egyszerűsége, amely a kor mérnöki filozófiáját tükrözi. Felmerülnek kérdések a jármű eredetéről, Franco Bordoni Bizlari becenevének jelentéséről, és arról, hogy miként kapcsolódott össze a sportautók és a repülőgépek fejlődéstörténete.