A videó bemutat egy különleges javítási folyamatot, amely során egy Tesla Cybertruck sérült hátsó részét állítják helyre egy speciális, nagy szilárdságú ragasztó és modern gyártástechnológiák segítségével.
A javítás középpontjában a GigaCast nevű eljárás áll, amely lehetővé teszi a hátsó alumíniumöntvény részleges cseréjét, így nem szükséges az egész elem cseréje. A jelenet betekintést nyújt a Cybertruck felépítésébe, bemutatva, hogyan kapcsolódnak egymáshoz az alumínium, acél és egyéb komponensek, és hogyan védik ezeket speciális bevonatok a korrózió ellen.
Érdekes kérdés, hogy a strukturális ragasztó valóban elég erős-e ahhoz, hogy egy több tonnás járművet is megtartson. Megismerhetjük, hogyan használják a Fuser 2098 ragasztót, és milyen előírásokat kell betartani a felvitel során. Az eljárás során kitérnek a különböző fémek találkozásából adódó problémákra, a szerelési pontosság jelentőségére, és arra, miért lehet előnyös egy ilyen szekcionált javítási módszer – időt, pénzt és felesleges cserealkatrészektől való függést spórolva.
A bemutató rávilágít arra is, hogyan szerelhető vissza a vontatókengyel és a hátsó lökhárító, valamint milyen intelligens megoldások, például energiaelnyelő zónák találhatók az autóban. Egy kreatív teszt során az is felmerül, hogy a ragasztóval rögzített alkatrészek megbízhatók-e nagy terhelés alatt is, például egy daruval történő felemelés közben.
Az eljárás átláthatóságán túlmenően szóba kerülnek a Tesla nyilvános javítási útmutatói, valamint más autógyártók hasonló technológiái is. A részletekből kiderül, mennyire fejlett és javítható a Cybertruck szerkezete, és milyen részletekre kell odafigyelni egy ilyen összetett javítás során.