Ebben az epizódban egy kultikus sci-fi akció-kalandjáték, a Cyberia több platformos változatát vetik össze. A játék eredetileg 1994-ben jelent meg MS-DOS-ra, és látványos, előre renderelt grafikájával hívta fel magára a figyelmet, valamint azzal, hogy a játékos bizonyos pontokon sorsfordító döntéseket hozhatott.
Bemutatásra kerülnek a különféle játékmeneti megoldások: az interaktív környezet felfedezése, teljes képernyős logikai feladványok megoldása, repülőkön folytatott légiharc, illetve járművek irányítása. Érdekes technikai részlet, hogy repülés közben a számítógép irányítja az útvonalat és a sebességet, miközben a játékos a fegyverzettel koncentrálhat.
A videó külön részletezi a portokat: a 3DO-s verziót, az FM Towns-ra szánt változat telepítési nehézségeit, a PlayStation és a Saturn kiadást. Mindegyik platform változatának megvannak az előnyei és hátrányai: például a Saturn változatban bővített vezérlési lehetőségek és billentyűparancsok adnak extra kényelmet, míg más portoknál a grafikai minőségben és töltési időkben tapasztalhatók eltérések.
Felmerülnek kérdések a játékmenet linearitásáról, a felhasználói élményről az egyes kiadásokban, illetve arról, hogy egy FMV (full motion video) alapú játék mennyire tud versenyben maradni a különböző korszakok grafikai elvárásai mellett. Melyik platformon éri el a Cyberia a legjobb kompromisszumot a kezelhetőség és a vizuális élmény között?