A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 3 perc

Crimson Desert élménybeszámoló a Summer Games Festről: új képességek és kihívások várnak

A Crimson Desert legújabb játszható verziója rengeteg új képességgel, változatos játékmeneti elemekkel és technikai részletmódosítási lehetőségekkel bővült, miközben továbbra is magas kihívást ígér.

A Summer Games Fest 2025 rendezvényen lehetőség nyílt ismét közelebbről kipróbálni a Crimson Desert legújabb változatát. Ezúttal a bemutató túlmutatott a korábbi aréna harc fókuszán: egy teljes, több szakaszból álló küldetésbe csöppenhettünk bele, ahol lóháton kellett különböző célpontokat teljesíteni, őrtornyokat ágyúval lerombolni, tankokkal csatázni és szembenézni egy végső főellenséggel is.

Az új betekintés során számos friss képességet és játékmenet-elemet ismerhettünk meg. Megjelent például a célpont megjelölése íjjal, amely ágyútűz hívását eredményezi, valamint támadásokat lehet jég-, villám- vagy tűzeffekttel felerősíteni, sőt humoros dobótechnikákat is összefűzhetünk egy-egy ütésben. Egy különösen figyelemreméltó újdonság a grappling hook, amely nemcsak kijelölt pontokat, de bármilyen falat is elérhetővé tesz mászáshoz vagy harc során, és ez önmagában izgalmas lehetőségeket kínál.

Témákban a fegyverek dinamikus váltogatása, a pihenés vagy előre tekintés funkciói is szóba kerültek, amelyek ismerős mechanikák más játékokból, például a Horizon Forbidden Westből vagy a Death Strandingből. A fejlesztők igyekeznek minden opciót megmutatni, ettől a rendszer kifejezetten gazdag és sokrétű.

A technikai részletekre érzékenyeknek is fontos információ, hogy a túlzó részecske-effektek és a dinamikus HDR külön-külön állíthatók, így mindenki saját igényeire szabhatja a látványt. Ugyanakkor a komplex irányítás, amely folyamatosan bővül, magas tanulási küszöböt jelent. Ez egyszerre jelent izgalmas kihívást és tartogathat némi frusztrációt, amíg a játékosok megszokják a kezelést.