Phil, a Wings of Pegasus csatorna házigazdája ezúttal egy érdekes America’s Got Talent meghallgatást elemez, amelyet sok nézője kért tőle. Ez az elemzés különleges, mivel a Crash Adams nevű banda előadása áll a középpontban. Ők már korábban is jelentős ismertségre tettek szert, és professzionális háttérrel rendelkeznek.
A videó során megvizsgálja, milyen hangszerek szólalnak meg a színpadon, illetve mennyire érzékelhető a valóban élő hangszeres játék a háttérben szóló produkcióhoz képest. Érdekes zenei technikai részletekre is kitér, például az autotune használatára, annak élőben vagy utólagos alkalmazására, és a hangzásra gyakorolt hatására.
Kiemelt figyelmet kap, hogy az énekhang miként lesz feltűnően manipulált, miért válik nehezen érthetővé, és mikor tűnik természetellenesnek a produkció. Felmerül az igazságosság kérdése is abban a tekintetben, hogy a profi zenészek és technológiai eszközök mennyiben befolyásolják a tehetségkutatók tisztaságát, illetve hogy a zsűri mennyire képes érzékelni ezeket a zenei trükköket.
A műsorvezető összehasonlít különböző élő fellépéseket is, hogy fényt derítsen arra, az autotune használata kizárólag a verseny során vagy már korábbi koncerteken is jelen volt-e a Crash Adamsnél, ezzel tovább árnyalva a hitelesség kérdését. Az egész elemzés során olyan kérdések vetődnek fel, mint az élő zene hitelessége, a technológia és a tehetségkutató műsorok viszonya, valamint a közönség és a zsűri felelőssége az ilyen produkciók megítélésében.