A Sega számos legendás arcade játékot adott ki a nyolcvanas évek során, ám a Crackdown nem tartozik a legismertebb címek közé. Mégis, a játék bonyolult játékmenete, pályatervezése és a kétfős kooperatív lehetőség érdekes kérdéseket vet fel: mennyiben különbözik a játékélmény a különféle platformokra készült átiratokban?
A videó részletesen vizsgálja a Crackdown különböző otthoni változatait, kezdve a ZX Spectrum, Amstrad CPC, PC DOS, Commodore 64, Atari ST, Amiga és végül a Sega Mega Drive/Genesis verziókkal. Az átiratok helyenként komoly technikai hibákkal, zavaró grafikai vagy játékmenetbeli megoldásokkal szembesültek – például hibás ütközésdetektálás, instabil sebesség vagy nehezen átlátható pályatérképek.
A bemutató során kiemelt figyelmet kapnak a játékmenetet befolyásoló tényezők: például hogy a pálya scrollozása mennyire sikerült jól, vagy hogy mennyire segítenek a vizuális és hangeffektek az egyes verziókban. Meglepő kérdés, hogy a technikai fejlődés vajon minden esetben jobb játékélményt eredményezett-e.
Felmerülnek olyan témák is, mint az amerikai és európai kiadások eltérései, a felhasználói élményt rontó különféle bugok, vagy a különböző fejlesztői csapatok eltérő filozófiája. A nézők elgondolkodhatnak azon is, hogy melyik platformra jelent meg a legélvezetesebb, leghitelesebb Crackdown-átirat, és hogy milyen szempontok döntenek ebben.