A Pixel Cherry Ninja csatornán bemutatott tartalom a Street Fighter 3: Third Strike játék egyik legérdekesebb technológiai jelenségét vizsgálja meg: hogyan fut a CPS3 rendszeren készült játék szoftveres emulációval a MiSTer FPGA-t működtető DE10 Nano boardon.
Felmerül a kérdés, vajon mennyire lehet hiteles vagy élvezetes a klasszikus árkád élmény ezen az új platformon? A videóban szó esik arról, hogyan portolták a RetroArch-ot az ARM oldalra, miközben hagyományosan az FPGA-re alapozó MiSTer projekttel szemben szoftveres emulációt alkalmaznak. Az eredményként tapasztalt input késleltetés, valamint a felhasználói élmény minősége mind vitára ad okot.
Fontos témaként merül fel, hogy ez a megoldás mennyire szolgálja a rajongókat, illetve mit jelent a CPS3 rendszer szerelmeseinek, akik egy valódi FPGA-mag megjelenésére várnak. Milyen irányba viszi ez a próbálkozás a konzolt és a közösséget? A történetet tovább árnyalja, hogy a fejlesztői közösség részéről is vannak próbálkozások a teljes értékű FPGA-mag létrehozására.
A videó végig arra invitálja a nézőket, hogy gondolkodjanak el a különböző emulációs és hardveres megoldások előnyein és hátrányain, valamint hogy mit jelenthet mindez a MiSTer ökoszisztémának és az emuláció jövőjének.