A retro játékok világában komoly figyelmet kapott a Capcom PlaySystem 1 (CPS1) és Capcom PlaySystem 2 (CPS2) rendszerek legújabb fejlesztése a MiSTer és Analogue Pocket platformokon. Az FGC – vagyis a verekedős játékok közössége – régóta panaszkodik arra, hogy néhány klasszikus játék sebessége eltér az eredeti arcade hardveren megszokottól.
Kiemelt példa erre a Super Street Fighter 2 Turbo vagy a Street Fighter 2 Turbo, amelyek esetében az eltérő gyorsaság hatással lehet mind a játékélményre, mind a versenyzők teljesítményére. A videóban szó esik arról, hogyan mérte le a fejlesztő, mennyire hű a platform az eredeti nyomtatott áramköri laphoz, illetve milyen visszajelzéseket adtak az FGC tagjai a korábbi verziókról.
Felszínre kerültek olyan technikai problémák, mint a véletlenül bekapcsolva maradt turbo mód, ami miatt néhány játék túl gyorsan futott. A beszélgetés rávilágít arra, hogy mennyire fontos a nosztalgikus játékélmény pontos visszaadása, ahol még a lassulás is része volt a klasszikus aréna hangulatának.
A fejlesztő, Hatego elhivatottsága is szóba kerül: nemcsak a hibák kijavításán dolgozik, hanem újabb hardverek, például a CPS3 implementálása is a célja. Eközben a közösség tagjai azt találgatják, hogyan lehetne a legpontosabb élményt nyújtani a mai játékosoknak és versenyzőknek.









