Kiemelkedő negyedéves eredményeket ért el a Coca-Cola, annak ellenére, hogy a bevétel kissé elmaradt a várttól. Az elemzők szerint a vállalat a vártnál jobb nyereség mellett stabilizálni tudta árpolitikáját az inflációs nyomás alatt is.
Az üzleti növekedés motorja részben az alternatív, csökkentett cukortartalmú italok, köztük a Coca-Cola Zero Sugar sikerének, valamint a prémium termékek, mint a Topo Chico vagy a Fairlife népszerűségének köszönhető. Ezek különösen az észak-amerikai piacon teljesítettek jól.
Eltérő mértékben változott a kereslet régiónként; Észak-Amerikában kiegyenlített, míg más területeken – például Latin-Amerikában és Ázsiában – visszafogottabb a növekedés. A menedzsment a fogyasztói szokások rétegződésére és a folyamatos árérzékenységre hívja fel a figyelmet.
Az árbevétel emelkedése főként áremelésekkel és a prémium termékek népszerűségével magyarázható, miközben a vállalat különböző kiszerelésekkel és árpontokkal igyekszik mind a magasabb, mind az alacsonyabb jövedelmű fogyasztókat megszólítani.
Szóba kerülnek az egészségügyi trendekre és szabályozási változásokra adott válaszok is: az alacsonyabb cukortartalmú italok iránti kereslet növekszik, a vállalat ehhez kapcsolódó termékinnovációval és portfólióbővítéssel reagál. A beszélgetésben érintik a közelgő befektetéseket is, például az amerikai Fairlife gyárépítési terveit, amely a fehérjedús italok iránti keresletet elégíti majd ki.