Ebben a videóban egy klasszikus akciófilm, a Cobra, és annak három otthoni számítógépes játékváltozata kerül a középpontba. A néző betekintést nyer abba, hogyan dolgozta fel az Ocean Software a Sylvester Stallone főszereplésével készült 1986-os filmet játék formájában a Commodore 64, a ZX Spectrum és az Amstrad CPC platformokra.
Felvetődik, hogy a különböző portok milyen szabadságot engedtek meg, és milyen eltéréseket és hasonlóságokat mutatnak egymáshoz képest. Szó esik legendás fejlesztőkről, ikonikus zenei betétekről, valamint a játékban felbukkanó humoros és szokatlan részletekről, mint például a hamburgerrel jelzett életerő.
A videó azt is vizsgálja, miként fogadta a szakma a három verziót, mennyire sikerült visszaadniuk a film hangulatát, és milyen egyedi, de ellentmondásos dizájnelemekkel színesítették az adaptációkat. Felmerül, mennyi nosztalgiát idézhetnek fel ezek a játékok, és mi lehetett a fejlesztők szándéka az egyes verziókkal.