Két felsővezető őszinte, személyes beszélgetése révén betekintést nyerhetünk abba, hogyan formálják egymást a vezetői szerepek: egy CMO-ból lett CEO, majd újra CMO tapasztalatait járják körül. Az átlépések során felhalmozott tudás, a különböző perspektívák és az ezekből származó hiedelmek ütköztetése révén sokrétű kérdések bontakoznak ki.
Kiemelt témává válik a kultúra jelentősége: mennyire kerül a céges kultúra a stratégiai gondolkodás középpontjába, és hogyan válhat a siker tényezőjévé? Felmerül, milyen nehézségeket jelent a marketing, illetve a vezetői döntéshozatal valódi üzleti eredményekhez kapcsolása, valamint hogyan lehet egyszerre agilisnak maradni és hosszú távú értéket teremteni.
Izgalmas kérdések merülnek fel a storytelling, a tanítás, illetve az együttműködés kapcsán is: hogyan lehet a CEO és a CMO közötti kapcsolatot, valamint a felsővezetői csapat közös gondolkodását magasabb szintre emelni? Sőt, szó esik a szakmai identitás, az örömforrások keresése és a karrierváltás dilemmáiról is.