Phil, a Wings of Pegasus csatorna házigazdája, két élő előadást hasonlít össze Cindy Lauper Unchained Melody című dalából: az énekesnő hivatalos csatornáján megjelent verziót és egy, a PBS csatornán elhangzott fellépést.
Az elemzés középpontjában az énekhang helyessége, annak természetessége és az utólagos elektronikus hangjavítás, az autotune alkalmazása áll. Részletesen megmutatja, hogyan tér el a hang lejtése és csúszása az egyik verzióban – ahol érezhetően beavatkoztak a hangmagasságba –, míg a másikon Cindy dinamikus hangjátékát, egyedi, apróbb pontatlanságait és karakteres előadásmódját hallhatjuk eredetiben.
Felvetődik a kérdés, miért szükséges egy kimagaslóan pontos intonációval rendelkező énekesnő hangját utólag módosítani, amikor ezeknek a kis eltéréseknek és sajátos hangjátékoknak fontos szerepe van az érzelemátadásban és az énekes egyediségében. Vajon a modern hangtechnika előnyei felülírják az előadás személyességét?
További izgalmas téma, hogy mennyire torzíthatja el a producerek döntése a közönség valós megítélését egy művész képességeiről, ha a publikum csak az effektezett, módosított hangot ismeri meg. Phil célja, hogy rávilágítson ezekre a különbségekre és párbeszédet indítson a művészi hitelesség és technikai manipuláció ellentmondásairól.