A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 21 perc

Cinder City: Játékmenet, újdonságok és fejlesztői interjúk összefoglalója

A Cinder City című sci-fi MMO looter shooter első bemutatóival és fejlesztői interjúival ismerkedhetünk meg, ahol szó esik az új játékmeneti megoldásokról, technikai érdekességekről és a közösségi élmény lehetőségeiről.

Az új, Cinder City néven bemutatkozó MMO looter shooter köré szerveződik a videó, amely egy korábbi, Project Lll munkacímen ismert játék folytatásaként keltette fel a figyelmet. A Gamescom eseményen leleplezett játékhoz friss trailerek, játékmenet-videók és fejlesztői interjúk is napvilágot láttak, amelyek új részletekkel szolgálnak a címről.

A bemutatók többek között a grafikai technológiákra – például DLSS4, ray tracing és Reflex – helyezik a hangsúlyt, valamint kiemelik, hogy a játék Unreal Engine 5-ös motorral készül. A látványos játékrészletek közt feltűnnek hatalmas nyílt világok, multiplayer elemek, helikopterek, járművek, és akár több száz játékos egyidejű jelenléte.

A fejlesztői interjúkban szóba kerülnek a játékmeneti újdonságok, mint az instanzírozott dungeönök, PVE boss harcok, dinamikus események, valamint a készítők törekvése, hogy elmozduljanak a hagyományos MMO szerepköröktől, és inkább testreszabható képességek és felszerelések határozzák meg a karakterek szerepét. Az is kiderül, hogy várhatóan 7–9 játszható karakter áll majd a rajtnál rendelkezésre, és a fejlesztőcsapat nyitott a rendszeres bővítésre is.

Érdekes kérdések merülnek fel a ténylegesen egyidejűleg pályán lévő játékosok számáról, a nagy léptékű szektorok technikai megvalósításáról, illetve arról, hogy mennyire hangsúlyos lesz a narratíva az intenzív akció mellett. Felvetődik az is, hogy milyen üzleti modell mellett indul útjára a játék, és a megjelenés után milyen gyakran várhatók tartalmi frissítések.