A közelgő Chrono Odyssey MMO RPG legutóbbi nyílt tesztje lehetőséget adott a játékosoknak, hogy első kézből tapasztalják meg a játék világát, harcrendszerét és tartalmi struktúráját. A hatalmas, nyitott világ számos felfedeznivalót, különböző típusú küldetéseket és világfőnököket kínál, amelyek szinte minden új területen felbukkannak. Az akciódús harcrendszer már most is élvezetes pillanatokat ad, főként a fegyverváltás gyorsasága és az ütősebb támadások miatt.
A környezet hangulata inkább a klasszikus, régi MMO-kat idézi, ami sokaknak nosztalgikus élményt jelenthet. A próbák, amelyek inkább akadálypályáknak érződnek, különösen változatos elfoglaltságot nyújtanak, miközben a világot meghatározza a sötétebb, középkorias fantasy hangulat.
Ugyanakkor számos technikai hiányosság és elavult játékelem is megmutatkozik, például túlzó képernyőremegés, vizuális hibák, valamint mesterséges intelligencia hiányosságai. A teljesítményproblémák még erős hardvereken is jelentkeztek, és a látványvilág elmarad a korábbi előzetesekben bemutatott színvonaltól.
Felmerül a kérdés, mennyire tudja a játék levetkőzni a „New World” MMO-ból vett eredeti ötletek túlzott átemelését, hiszen számos rendszer és dizájnelem kísértetiesen hasonlít egymásra. Külön figyelmet érdemel a monetizációs stratégia is, amely a fizetős kényelem (pay-to-win) lehetőségét veti fel, főként a fejlesztő és kiadó eddigi gyakorlatai alapján.
Ezek a tényezők mind meghatározzák, hogy mennyire válhat sikeressé, vagy bukhat el a Chrono Odyssey, mielőtt elérné a teljes kiadását. A közösség kíváncsian várja, hogy a végleges verzió mennyit javul a jelenlegi állapothoz képest, és vajon tud-e újat mutatni a zsáneren belül.