A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 20 perc

Chrono Odyssey: Időmanipuláció és felfedezés új dimenziókban az MMO-k világában

A Chrono Odyssey vadonatúj információkkal és játékmenet-bemutatókkal jelentkezik: különleges időmanipulációs rendszere és felfedezésközpontú szemlélete sok újdonságot ígér az MMO-k rajongóinak.

Egy újabb izgalmas MMORPG érkezik idén: a Chrono Odyssey fejlesztői nemrégiben számos új részletet és játékmenet-bemutatót osztottak meg, amelyek alapján a játék meglepően ígéretesnek tűnik. A világ atmoszférája nem a megszokott fantasy, hanem egy különös, fenyegető hangulatú közeg, amelyben ismerős és idegen elemek keverednek. Inspirációként a fejlesztők többek között kozmikus horrorokat és az emberiséget fenyegető veszélyeket neveztek meg.

A játékmenet egyik legérdekesebb eleme az időmanipuláció: a játékosok egy speciális tárgyat – a Chronoctor-t – használhatnak, amellyel a múltba tekinthetnek vissza vagy a jövőbe is pillanthatnak. Ez nemcsak új útvonalakat és lehetőségeket nyit meg, hanem a harcban is fontos szerepet játszik, például idő visszafordításával vagy helyszínek megváltoztatásával. Számos kreatív, többjátékos időmanipulációs megoldást is terveznek, amelyek más MMO-kból ismerős alapoktól eltérően működnek.

A tartalom főként kisebb csoportos rendszerre épül: az öt fős csapatok a fejlődés során a világ felfedezését, gyűjtögetést, craftolást és harcot egyaránt előtérbe helyezik. A fejlesztők nagy hangsúlyt fektetnek a szabad, felfedezésközpontú játékra, minimális játékbeli útmutatással, hogy a kíváncsiság vezesse a játékosokat.

Számos tartalomtípus várja majd a játékosokat: egyéni kihívások, például egy az egy elleni csaták vagy véletlenszerű mechanikákat tartalmazó tornyok; továbbá többfős expedíciók, régióbossok, evershifting labirintusok, illetve idő-portálok is megjelennek, amelyek során a világ múltbéli állapotába utazhatunk vissza. A PvP rendszer szakít a hagyományos MMO-megoldásokkal, de nyitott kérdés, pontosan hogyan fog működni.

Az osztály- és fegyverrendszer a rugalmasságot, parry és dodge mechanikákat, valamint két fegyver közötti dinamikus váltást helyezi előtérbe. A fejlődés során a gyűjthető felszerelések fejlesztése is hangsúlyos lesz, bár a monetizációval és az ehhez kapcsolódó kockázatokkal kapcsolatban még több kérdés merül fel. A játék hamarosan zárt bétatesztelésen mutatkozik be, ahol többféle single player és csoportos tartalmat próbálhatnak ki az érdeklődők.