Kurt Garner 2015-ben csatlakozott a Chipotle csapatához, amikor még jelentős arányban faxgépeken keresztül érkeztek be a rendelések a mexikói gyorsétteremlánc 2 000 üzletébe. Az akkor 56 éves Garner szembesült azzal, hogy a digitális rendelések fejlesztése hatalmas lehetőséget rejt magában.
Gyorsan elindult a digitális átalakulás irányába: az online rendelések és a hűségprogram kiépítésével az étteremlánc digitális forgalma néhány év alatt többszörösére nőtt. Ennek köszönhetően ma már az USA-ban működő közel 4 000 Chipotle étterem digitális bevételei jelentős részt tesznek ki a teljes árbevételből, miközben egyre több helyszín rendelkezik külön digitális rendelésekre tervezett átvételi sávval (Chipotle lane).
Garner pályafutása jóval korábban kezdődött a Wendy’s hálózatánál, ahol a válsághelyzetekben is helytállt, gyorsan lépegetve felfelé a ranglétrán. Kiemelkedő szerepet játszott a Starbucks digitális stratégiájának kidolgozásában is: az ajándékkártyák digitalizálása és a mobil rendelés bevezetése egyaránt az ő nevéhez fűződik.
Az interjú kitér arra is, milyen kihívásokat tartogat a digitális siker fenntartása egy gazdasági visszaesés idején, hogyan változnak a fogyasztói szokások, és milyen stratégiai döntések segítik a Chipotle további növekedését. A beszélgetés izgalmas kérdéseket vet fel a vezetői karrier, az éttermi digitalizáció és az iparág jövője kapcsán.










