A felvételen egy tesztelő bemutatja a ChatGPT új gondolkodási módjait, amelyeket nemrég csendben vezettek be. A felhasználók különböző szintek – light, standard, extended és heavy – közül válogathatnak, attól függően, hogy milyen mély elemzést igényelnek.
Különböző tesztfeladatokon keresztül mutatja be, hogyan teljesítenek a különböző módok az üzleti automatizálás, az AI-alapú ügyfélbevezetés vagy épp az összetett, nagy mennyiségű automatizált e-mailek és adatfeldolgozás témakörében. A prezentáció során érdekes kérdéseket boncolgat: például, hogy valóban érdemes-e időben „drágább” gondolkodási módokat választani, vagy elegendő lehet egy gyorsabb, alap szintű megközelítés szerinte összetettebb feladatokhoz is.
Külön hangsúlyt kap, hogyan viszonyulnak egymáshoz a különböző gondolkodási szintek – melyik tud a felhasználó által várt mélységű választ adni, mennyire praktikus a leghosszabb válaszidő és részletezettség az üzleti életben, és tartalmaznak-e olyan tényezőket (mint például a ROI, az implementációs komplexitás, a részletes lépések), amelyek előnyt jelentenek. Felmerül az is, hogy mennyiben befolyásolhatja az AI előtörténete, memóriája vagy akár sajátos stílusa az eredményt.