A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 29 perc

ChatGPT és n8n: Hibabejelentés automatizálása egyszerűen

A ChatGPT segítségével pillanatok alatt automatizálhatók akár összetett n8n folyamatok is – fejlesztők nélkül, a hibabejelentés és -kezelés példáján keresztül mutatja be a videó a lépéseket az első prompttól a használható rendszerig.

Ebben a videóban David Andre bemutatja, hogyan lehet a ChatGPT-t felhasználni n8n (NA10) automatizációs folyamatok villámgyors elkészítésére, anélkül, hogy programozói vagy JSON-ismeretekkel rendelkeznénk. A bemutató során végigvezet a fő lépéseken, amelyek szükségesek a rendszer felállításához, például a projekt létrehozása, rendszerprompt, valamint példa fájlok feltöltése.

A workflow példamegoldása egy hibabejelentő űrlapra épül, amely képes a beérkező hibákat kategorizálni, a Google Sheets-ben keresve ellenőrizni, hogy az adott hibát már jelentették-e, majd új hibákat automatikusan továbbítja a csapatnak e-mailben, vagy szükség esetén frissíti az adatbázist. Érdekes kérdéseket vet fel az AI-alapú ügyfélszolgálati automatizáció, az egyedi AI-ügynökök testreszabhatósága és a cégek, startupok számára kínálkozó hatékonyságnövelés.

A technikai részletekben kitér a Hostinger VPS-en futó n8n környezet, az adatbiztonság (API kulcsok kezelése), az OpenAI modellek integrálása és a Google-alkalmazások, például a Sheets és a Gmail összekötésére. Megjelenik az AI-ügynökök jövője, mint vállalati folyamatokat átformáló eszköz, és szó esik egy exkluzív tudásmegosztó közösségről is, ahol haladó tanácsokat és sablonokat lehet szerezni hasonló automatizációkhoz.

Vajon mennyire egyszerű akár fejlesztői háttér nélkül is komplex AI-automatizációkat építeni? Hogyan segíthet egy ilyen rendszer a napi rutinfeladatok optimalizálásában vagy az ügyfélkiszolgálásban? Milyen új trendek várhatók a céges AI-ügynökök világában, és melyik a leginkább költséghatékony megoldás a hosztolásra?