A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 20 perc

Celebdrámák és hollywoodi botrányok TMZ módra

Friss celebdrámák, vitatott reklámkampányok, Las Vegas-i koncertszenzáció és rendhagyó Los Angeles-i kalandok egy pörgős TMZ-epizódban.

Az epizódban számos felkapott celeb- és popkulturális témát járnak körbe: Sydney Sweeney egy reklámkampány kapcsán vitákat szít, amikor egyesek szerint a farmer és a ‘jeans for genes’ szlogenek összemosása áthallásos az árja szépségideál irányába. A beszélgetés érinti a reklám címkézett félreérthetőségét, valamint az interneten kirobbant felháborodást, hogy ez tudatos provokáció vagy csupán figyelmetlenség volt-e.

Szó esik Beyoncé zárókoncertjéről Las Vegasban, ahol újra összeállt a Destiny’s Child, és ez csalódást okozott azon rajongóknak, akik máshol vártak hasonló szenzációt. A panel kiemeli a helyszínválasztás mögötti kérdéseket és azt, hogy Texas, mint őshaza, miért maradt ki ebből az élményből.

Foglalkoznak Gwyneth Paltrow és az Astronomer nevű cég botrányával is: Paltrow szóvivőként próbálja lecsillapítani az eseményeket, közben a cég és a reklámügynökség stratégiája is terítékre kerül. Vajon mennyire hatékony egy sztár bevetése kríziskezelésben?

Megjelennek személyes és humoros jelenetek is: Travis Kelce új frizurájáról, Glorilla rendőrségi incidenséről, JLo koncertbalesetéről és Tom Brady posztfutball karrierjéről is beszélgetnek. Felvetődik, hogy a hírnév milyen elvárásokat és következményeket von maga után.

Végül szóba kerülnek a celeb esküvők, a partiturizmus (pl. TMZ After Dark buszos túrák), a társasági élet holtjai és az új trendek Hollywoodban; kérdéseket boncolgatnak arról, hogyan tudnak a hírességek megújulni a reflektorfényben tartósan.