Doug Schneider ismét a CD-lemez technikai hátterét vizsgálja, reagálva a korábbi témájával kapcsolatos visszajelzésekre. Ezúttal a „rippelés” és az „újrakódolás” fogalmak használatával kapcsolatos kritikákat veszi górcső alá, és részletesen körüljárja, mikor beszélhetünk valódi újrakódolásról.
A beszélgetés központi kérdése, hogy a CD-lemezek esetében a rippelés során nem változik sem a bitmélység, sem a mintavételezési ráta, mégis felmerül, szakszerűen helyénvaló-e az „újrakódolás” szó használata. Felvetődik az is, mit értünk pontosan fájlformátum alatt, és nevezhető-e a CD-DA, vagyis a Compact Disc Digital Audio, valódi fájlformátumnak.
A videó betekintést kínál a CD-lemezek adatstruktúrájába, az optikai lemezek 8-4 modulációjába és a beléjük épített hibajavítási technikákba is. Emellett felmerül a Red Book szabvány jelentősége, valamint ajánl egy történeti feldolgozást is a téma iránt mélyebben érdeklődőknek.