Ebben a videóban a Car and Driver című, a 90-es évek elején megjelent autós szimulátor különleges helyét mutatják be a videojátékok történetében. Az alkotó számos személyes élményt és nosztalgikus emléket oszt meg, kiemelve, mennyire izgalmasnak tűnt akkoriban a játék technológiai újításainak ígérete.
Felmerül annak kérdése, hogyan tudott egy viszonylag ismeretlen fejlesztőcég, amely később a híres Looking Glass Technologies formájában vált ismertté, ilyen előremutató játékot létrehozni. Bemutatják, hogyan próbálták a fejlesztők a magazin stílusú menükkel és a realisztikus autómodellezéssel elmélyíteni az élményt, még akkor is, ha a kor technikai korlátai miatt az élmény nem volt tökéletes.
A videó kitér a játék elsődleges újdonságaira, például az analóg vezérlési lehetőségekre és az egyedi bemutatási stílusára, valamint összehasonlítja más korabeli autós játékokkal, megvizsgálva, hogy miért nem lett belőle igazi műfaji forradalom. Rávilágítanak arra is, hogy a játék, bár sok apró részletben újító volt, összességében inkább egy szoftveres játszótérként működött, mintsem klasszikus versenyjátékként.
Érdekes kérdéseket vet fel a videó azzal kapcsolatban, hogyan alakulhatott volna a Car and Driver sorsa, ha más időben, fejlettebb technológiával jelent volna meg, vagy ha közösségibb megosztási lehetőségek álltak volna rendelkezésre – miközben betekintést enged abba is, hogyan emlékeznek vissza a játékosok erre a korszakra.